بگ ٹکٹ

بگ ٹکٹ ریفل ابوظبی انٹرنیشنل ہوائی اڈے سے باہر کام کر رہا ہے اور کھلاڑیوں کو لاکھوں درہم اور ڈریم کاریں جیسے لینڈ روورز، بی ایم ڈبلیوز اور کورویٹ کو جیتنے کا بھی موقع فراہم کرتا ہے۔ مہینے میں ایک بار ڈرا کیا جاتا ہے اور ٹکٹوں کو آن لائن یا ابو ظبی کے منتخب کردہ مقامات سے خریدا جا سکتا ہے۔


بگ ٹکٹ کیسے کھیلنا ہے

آپ کے ہر ایک خریدے گئے بگ ٹکٹ اندراج کے لئے، آپ کو چھ ہندسوں پر مبنی ایک ریفل نمبر دیا جائے گا۔ ہر ڈرا کے روز، تمام خریدے گئے ریفل نمبروں کو ڈرم میں رکھا جاتا ہے اور جیتے جانے والے ٹکٹوں کو بلا ترتیب منتخب کیا جاتا ہے۔ ایک ٹکٹ جیک پاٹ کے فاتح یا ڈریم پرائز کے طور پر منتخب ہو گا، اور اس کے علاوہ کافی سارے چھوٹے نقدی انعامات بھی دستیاب ہے۔

Tنقد ڈرا کے ٹکٹوں کی فروخت کی تعداد میں کوئی حد متعن نہیں کی گئی لیکن ڈریم کار جیسے خصوصی ڈراز کے ٹکٹ محدود ہیں۔ ٹکٹ جب فروخت کے لئے پیش ہوتے ہیں اسی وقت ان کی تعداد بتا دی جاتی ہے۔

ڈرا مہینے میں ایک بار کیا جاتا ہے لیکن اسے کسی مخصوص تاریخ یا وقت تک مقرر نہیں کیا گیا۔ بگ ٹکٹ کی ویب سائٹ پر شیڈول پہلے سے شائع ہو گا۔ تمام ٹکٹوں کی فروخت کے بعد ہی خصوصی ڈرا شیڈول کیا جاتا ہے۔ ڈرا کا انعقاد ابوظبی انٹرنیشنل ایئر پورٹ کے آمد ہال میں کیا جاتے ہے، جس کی نگرانی بگ ٹکٹ کا عملہ اور ائیرپورٹ کے حکام کرتے ہیں۔

انعام جیتنے کے امکانات اس بات پر منحصر ہیں کہ کتنے ٹکٹ فروخت ہوئے ہیں۔

میں بگ ٹکٹ اندراجات کہاں سے خرید سکتا ہوں؟

Iاگر آپ متحدہ عرب امارات میں رہتے ہیں، تو آپ بگ ٹکٹ کی ویب سائٹ پر ایک اکاؤنٹ رجسٹر کرکے آن لائن کھیل سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ کو ایک درست تصویر کی شناخت کی تفصیلات فراہم کرنی ہوں گی، جیسے کہ پاسپورٹ نمبر۔ یہ ائی ڈی آپ کو جیتنے والے کسی بھی انعام کا دعوی کرنے کے لیے ضرورت ہوگی، لہذا یہ ضروری ہے کہ آپ اپنی درست تفصیلات درج کریں ۔ رجسٹر ہونے کے بعد، آپ ڈلیوری پر کیش اور ڈیبٹ یا کریڈٹ کارڈ کے ذریعے ٹکٹ خریدنے کے قابل ہو جائیں گے۔

آن لائن ٹکٹیں 24 گھنٹے کے اندر اندر ای میل کے ذریعہ آپ کو پہنچائی جائیں گی۔ مہینے کے پہلے ہفتے کے دوران خریدے گئے ٹکٹوں کو پہنچنے میں 24-48 گھنٹے تک لگ سکتے ہیں، جس کی وجہ ہر مہینے کے اختتام پر زیادہ مقدار میں ٹکٹوں کی خریداری اور وقت جو ان کے عمل درامد میں لگتا ہے۔

آپ ابو ظہبی انٹرنیشنل ایئر پورٹ، العین ڈیوٹی فری، Ghweifat ڈیوٹی فری، ابوظہبی سٹی ٹرمینل اور ADNEC ایکسپو چیک ان سے ٹکٹ خرید سکتے ہیں۔ آپ کو شناخت کے لیے ایک درست تصویر فراہم کرنی ہوں گی، جیسے کہ پاسپورٹ نمبر۔ آپ کا ٹکٹ براہ راست جاری کیا جائے گا۔ متحدہ عرب امارات میں غیر رہائشی آن لائن کھیل نہیں سکتے لیکن ان مقامات سے ٹکٹ خرید سکتے ہیں۔

نقد ڈراز ٹکٹوں کی لاگت AED 500، جبکہ ڈریم کار کے ٹکٹوں کی قیمت انعام کی قیمت کے لحاظ سے مقرر کی جاتی ہے۔ یہ ٹکٹ 50، 100 یا 200 کی لاگت پر فروخت ہوں گے۔ اگر آپ ایک ہی ٹرانزیکشن میں دو ٹکٹ خریدتے ہیں تو آپ کو تیسرا ٹکٹ مفت ملے گا۔

بگ ٹکٹ انعام کا دعوی کیسے کریں گے

جیتنے والوں کو ابوظہبی انٹرنیشنل ہوائی اڈے پر اتحاد کیٹرنگ آفس کی طرف سے انعام کی وصولی کی خاطر مدعو کیا جائے گا۔ دفتر خلیجی معیاری وقت (جی ایس ٹی) کے مطابق صبح 8 بجے سے شام 6 بجے تک کھلا ہے۔ انعام حاصل کرنے کے لئے، آپ کو تصویری شناخت پیش کرنے کی ضرورت ہوگی جسے آپ نے اپنے ٹکٹ خریدنے کے لئے استعمال کیا تھا۔

اگر آپ متحدہ عرب امارات سے باہر رہتے ہیں تو آپ بینک ٹرانسفر کے ذریعہ اپنی جیتی گئی رقم کو منگوا سکتے ہیں۔ یہ سخت سیکیورٹی چیک کے تابع ہے اور اس شرط پر آپ مندرجہ ذیل دستاویزات فراہم کریں:

اگر آپ ایک شاندار کار جیت لیتے ہیں لیکن متحدہ عرب امارات سے باہر مقیم ہیں تو یہ آپ کی ذمہ داری ہے کہ آپ اس کی برآمد کا انتظام کریں اور متعلقہ اخراجات ادا کریں۔ لاٹری فراہم کنندہ آپ کی طرف سے گاڑی کو منتقل نہیں کرے گا۔ بگ ٹکٹ لاٹری میں جیتی جانے والی کاروں کو ان کی مساوی نقد پر تبدیل نہیں کیا جاسکتا۔ رجسٹرڈ مالک کے طور پر، آپ اپنی صوابدید پر کار بیچنے یا اس کی تجارت کرنے کے لئے آزاد ہوں گے لیکن لاٹری فراہم کرنے والا اسے دوبارہ فروخت کرنے پر اس کی قیمت کی ضمانت نہیں دے گا۔

بگ ٹکٹ لاٹری میں اکثر پوچھے گئے سوالات

  1. مجھے کھیلنے کے لئے کتنی عمر کا ہونا چاہئے؟
  2. ٹکٹوں کی کیا لاگت ہے؟
  3. کب اور کہاں ڈراز کا انعقاد ہوتا ہے؟
  4. نقد ڈرا اور خصوصی ڈرا میں کیا فرق ہے؟
  1. ویکنڈ اور کاؤنٹ ڈاؤن بونینزا کیا ہے؟
  2. کیا میرے اوپر بڑی ٹکٹ کے انعامات پر ٹیکس لاگو ہے؟
  3. اگر مجھ سے اپنا ٹکٹ کھو جائے تو میں کیا کروں؟
  4. بگ ٹکٹ کب شروع ہوا؟

جوابات


مجھے کھیلنے کے لئے کتنی عمر کا ہونا چاہئے؟

بگ ٹکٹ کھیلنے کے لئے کم سے کم عمر کی کوئی حد نہیں ہے لیکن داخلے کے لئے آپ کے پاس ایک صحیح پاسپورٹ ہونا لازمی ہے۔

چوٹی پر

ٹکٹوں کی کیا لاگت ہے؟

نقد ڈرا ٹکٹوں کی قیمت AED 500 ہے۔ خصوصی ڈرا ٹکٹوں کی قیمت، جیسے کہ ڈریم کار ڈرا ہے، 50، 100 اور 200 AED میں سے ہوتی ہے۔

چوٹی پر

کب اور کہاں ڈراز کا انعقاد ہوتا ہے؟

بگ ٹکٹ ڈراز ہر ماہ ہوتے ہیں، لیکن کسی مخصوص تاریخ پر نہیں کئے جاتے۔ بگ ٹکٹ کی ویب سائٹ پر پہلے سے ہی تاریخ اور وقت کا اعلان کر دیا جاتا ہے۔ ابو ظہبی بین الاقوامی ہوائی اڈے کے ارائیول ہال میں ڈراز کا انعقاد کیا جاتا ہے۔

چوٹی پر

نقد ڈرا اور خصوصی ڈرا میں کیا فرق ہے؟

نقد ڈراپ میں، چھوٹے نقدی انعامات کے علاوہ، لاکھوں درہموں پر مبنی ایک اعلی انعام رکھا جاتا ہے۔ ان ڈراز کے لئے فروخت ہونے والے ٹکٹوں کی تعداد محدود نہیں ہے اور ڈراز عام طور پر کئی مہینے پہلے پیش کر دیئے جاتے ہیں.

خصوصی ڈراز میں لگژری کاریں اور دلکش تعطیلات پر مبنی انعامات کے ساتھ ساتھ چھوٹے نقدی انعامات بھی رکھے جاتے ہیں۔ ٹکٹ محدود ہوتے ہیں اور ڈراز کی تاریخ اس وقت رکھی جاتی ہے جب تمام ٹکٹوں کی فروخت مکمل ہو جائے۔

چوٹی پر

5. ویکنڈ اور کاؤنٹ ڈاؤن بونینزا کیا ہے؟

ویکنڈ بونانزا آپ کو مفت لاٹری ٹکٹ جیتنے کا موقع فراہم کرتا ہے۔ اگر آپ جمعرات سے ہفتہ کے درمیان '2 کی خرید پر 1 مفت حاصل کریں' ٹکٹ پروموشن میں حصہ لیتے ہیں، تو آپ کو اس سے اگلے اتوار کے خصوصی منی ڈرا میں ڈالا جائے گا۔ دس ناموں کا ڈرا ہو گا اور ان میں سے ہر ایک کو شامل کردہ بگ ٹکٹ ڈرا میں تین مزید مفت ٹکٹ ملیں گے۔

کاؤنٹ ڈاؤن بونانزا بالکل اسی طرح سے کام کرتا ہے، فرق بس یہ ہے کہ یہ مہینے کے آخری پانچ دنوں میں کام کرتا ہے۔ تمام ڈراز میں ویکینڈ یا کاؤنٹ ڈاؤن بونانزا نہیں ہے؛ یہ پروموشن پیشگی طور پر بگ ٹکٹ کی ویب سائٹ اور سوشل میڈیا چینلز پر پیش کی جائے گی۔

چوٹی پر

6. کیا میرے اوپر بڑی ٹکٹ کے انعامات پر ٹیکس لاگو ہے؟

آپ جس ملک میں رہائش پزیر ہیں انعامات وہاں کے ٹیکس کے قوانین کے تابع ہوں گے۔ کھلاڑیوں کو لوٹری ٹکٹ پر وی اے ٹی (VAT) ادا کرنے کی ضرورت نہیں ہے کیونکہ اس کو فراہم کنندہ کی جانب سے ادا کیا جاتا ہے۔

چوٹی پر

7. اگر مجھ سے اپنا ٹکٹ کھو جائے تو میں کیا کروں؟

آن لائن خریدے گئے ٹکٹ یا ابو ظہبی کے منتخب کردہ مقامات سے خریدے گئے کمپیوٹرائزڈ ٹکٹوں کو عام طور پر تبدیل کیا جا سکتا ہے۔ بس اپنے ٹکٹ کے گمشدہ ہونے کی اطلاع دینے کے لئے help@bigticket.ae پر ای میل کریں۔ اگر آپ کو دستی ٹکٹ فراہم کیا گیا تھا تو اس بات کی تصدیق کرنے کے لئے آپ ہی اصل مالک ہیں اضافی اقدامات اٹھائیں جائیں گے۔

چوٹی پر

8. بگ ٹکٹ کب شروع ہوا؟

سب سے پہلے 1992 میں بگ ٹکٹ ابوظہبی نے "ڈریم بگ وید بگ ٹکٹ" کی ٹیگ لائن کے ساتھ شروع کیا گیا۔ جس میں ایک ملین درہم انعام رکھا گیا تھا۔

چوٹی پر